Livrare gratuita la comenzi de peste 150 ron
Livrare gratuita la comenzi de peste 150 ron
Despre ceasurile Fossil si istoria Fossil

Despre ceasurile Fossil si istoria Fossil

Fossil este una dintre companiile mari despre care multi nu stiu. Mulți oameni, în special cei din industria de ceasuri, tind să treacă cu vederea ceasurile Fossil. La urma urmei, produsul este în principal cuarț cu un preț foarte rezonabil. Cât de mult ar putea face această companie? Anul trecut, Fossil a facut  vanzari uluitoare de 850 milioane de dolari!

 

Compania a intalnit succesul inca de la inceputuri, atunci cand  Fondatorul companiei Fossil Tom Kartsotis a venit cu ideea de a produce ceasuri cu design retro.

fossil retro ceas

 

 

Istoria Fossil. 

1984

Compania este fondata intr-o perioada in care categoria ceasurilor fashion a inceput sa fie o parte importanta a oricarui magazin de accesorii.

1985

Compania produce primele ceasuri sub brandul Fossil.

1989

  • Fossil introduce ca ambalaj, pentru ceasurile sale, celebra „cutie de tabla” decorata cu modele grafice inspirate din anii ’50 ai vietii americane.
  • Ambalajul prinde foarte bine la consumatori, asa ca, Fossil incepe sa ambaleze toate ceasurile in celebrele cutii.

1990

Fossil participa la prima expozitie „Basel World Watch” din Elvetia.

1992

Fossil lanseaza o noua gama de accesorii constituita din produse mici din piele, incluzand si curele pentru femei.

1993

Fossil lanseaza o linie de produse din piele pentru barbati, incluzand agende, brelocuri si portofele.

1995

Fossil introduce ochelarii de soare si deschide primul magazin de tip outlet.

1996

  • Este lansat site-ul fossil.com ceea ce face ca Fossil sa devina unul dintre cele mai mari branduri de pe piata de e-commerce.
  • Fossil introduce gentile de mana.

fossil geanta de mana

1997

Fossil semneaza un acord de licenta pentru a produce si comercializa la nivel mondial ceasuri sub marca Emporio Armani.

1999

Fossil semneaza un acord de licenta pentru a produce si comercializa la nivel mondial ceasuri pentru DIESEL si DKNY.

2000

  • Fossil lanseaza o vasta colectie de imbracaminte, ce continea si piese din denim, vanduta exclusiv in magazinele online fossil.com.
  • Fossil deschide magazine in Marea Britanie, Germania si Singapore.

2002

 

Fossil ajunge la un acord de-a dreptul exclusiv, acela de a proiecta, fabrica si distribui o linie de bijuterii pentru Emporio Armani.

2006

Fossil isi deschide primul magazin in Austria.

2007

Fossil lanseaza primul magazin de e-commerce in afara SUA, acesta aflandu-se in Germania.

2010

Fossil isi deschide primul magazin de haine inafara SUA, si anume, in Germania si in Marea Britanie.

2011

Fossil incheie un acord de licenta pentru a prodce bijuterii sub marca MICHAEL KORS.

2013

Fossil introduce o linie de ceasuri de lux, numita „Fossil Swiss”, ceasurile fiind fabricate in Elvetia.

fossil swiss

 

 

Cum reuseste Fossil sa aiba succes ? 

 

Fossil este un centru de creativitate. Sute de modele diferite sunt create în clădirea din Richardson, Texas, este o minune că oamenii pot continua să o facă lună după lună, an după an.

În lumea modei, există patru piețe sezoniere pentru care Fossil trebuie să aibă un produs nou. Acum, nu fiecare ceas pe care îl introduc are succes, dar cele care au succes vor avea o perioadă de valabilitate (adesea șase luni până la un an). Filozofia copleșitoare din spatele produselor  este distracția, moda și calitatea - ceea ce încurajează impulsul și repetarea cumpărării. La urma urmei, când un ceas costă aproximativ 300 ron, cât timp trebuie să te gândești pentru a cumara? Diferitele mărci pe care Fossil le deține au filozofii diferite, dar misiunea superioară este să furnizeze un produs unic la un preț rezonabil. Și Fossil face acest lucruz incredibil de bine.

 

ceas fossil

Design Fossil

 

 Anul trecut Fossil a dezvoltat peste 12 000 de modele noi, aducând între 2.000 și 3.000 de produse pe piață. "Ceea ce face ca Fossil să fie unice este modul în care abordăm afacerea", spune Shannon Washburn, vicepreședinte, Watch Product Development, Fossil. "Suntem o companie de marketing creativ, cu o bază foarte comercială. Produsele proiectează direcția pe piață și oferă clienților noștri un aspect extraordinar de modă și valoare. Fiind primul pe piață și stabilirea unei direcții de moda este ceea ce ne distinge. "Fossil are propriile sale magazine în care compania testează modele inovatoare și stiluri. Dacă un stil se vinde bine, compania poate reacționa rapid pentru a valorifica acel succes. Zonele de design ale Fossil sunt umplute cu energie, zidurile tencuite cu schițe, imagini pentru a încuraja brainstorming-ul, obiecte de artă, jucării și lucruri distractive, toate pentru a menține designerii creativi. Atmosfera din Fosil este una de creativitate și distracție ocazională - nu am văzut pe nimeni într-un costum și cravată, și fiecare birou a fost umplut cu obiecte interesante, imagini și accesorii. "

 

ceas albastru fossil

 

Viitorul pentru ceasurile Fossil

 

Fossil a fost un fenomen de succes chiar de la începuturile sale și toate semnele indică creșterea și succesul. "Continuăm să avem o creștere incredibilă și oportunități sporite, cu toate brandurile noastre din întreaga lume", spune Gundy. "Prevedem o creștere uriașă. Noi prognozăm 10-15% în fiecare trimestru. Este procesul pe care îl avem. Este viteza de execuție, de la idee la produs în magazin, și este executarea în magazin. Este o atenție constantă pentru detalii. Cred că suntem mult mai rapizi să comercializăm produse decât orice altă companie. Avem un angajament deosebit de a avea produsele potrivite în magazine la momentul potrivit. "

 

Atat pentru astazi despre brandul Fossil, sper ca ti-au fost de folos aceste informatii si te rog da un share daca ti-a placut! 

 


Scrie un comentariu

Comentariul trebuie aprobat inainte.

Comment are moderated