Livrare gratuita la comenzi de peste 150 ron
Livrare gratuita la comenzi de peste 150 ron

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. In cazul in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile prezentate mai jos va rugam sa nu utilizati site-ul www.rospecial.ro 

 

Intregul Continut al acestui Site este proprietatea roSpecial si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul roSpecial a oricaror elemente de Continut se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

Definitii

 

roSpecial- este denumirea comerciala a VAIV CAPITAL S.R.L.,  avand sediul social in Aleea 3 Magnolia, BL 3, Ap 3, Jud. DOLJ,   Loc. PIELESTI, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/1446/2018 , cod unic de inregistrare fiscala 39549153.

 

Vanzator - roSpecial

 

Cumparator - orice persoana fizica  sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.


Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.


Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.


Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.rospecial.ro

 

 

 

Responsabilitati

 

Produsele prezentate in magazinul nostru sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii/producatorii fiecarei marci. Responsabilitatea eventualelor defectiuni si repararea lor cade in sarcina importatorului/producatorului si service-ului autorizat de acesta. In cazul indisponibilitatii unui produs in stocul rospecial, din cauza lipsei lui in oferta curenta a reprezentantului/producatorului, rospecial isi asuma obligatia de a informa cumparatorul despre lipsa acestuia in termen de 14 zile, iar in cazul in care plata s-a efectuat in avans sa ramburseze suma incasata in maxim 14 zile, precum si dreptul de a propune cumparatorului un produs similar. 

Garantia produselor

Toate Bunurile comercializate de catre rospecial, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Potrivit art. 5 alin. 2 din Legea nr. 449/2003, se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

- corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul Ie-a prezentat cumparatorului ca mostră sau model;

- corespund oricărui scop specific solicitat de către cumparator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

- corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;

- fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care cumparatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

NU se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare cumparatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de cumparator.

Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art. 5 alin. 2 lit. d din Legea nr. 449/2003, în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că:

- nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în cauză;

- declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;

- decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice în cauză.

Vânzătorul este răspunzător faţă de Cumparator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Potrivit art. 10 din Legea nr. 449/2003, în cazul lipsei conformităţii, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi cumparator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare (art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003).

În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Vânzătorul are aceleaşi obligaţii pentru produsul înlocuit ca şi pentru produsul vândut iniţial.

Potrivit art. 13 din Legea nr. 449/2003, cumparatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

  • - dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  • - dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
  • - dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003, fără inconveniente semnificative pentru cumparator.

Cumparatorul NU este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră (art. 14 din Legea nr. 449/2003).

Potrivit art. 16 din Legea nr. 449/2003, răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor Legii nr. 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

După expirarea termenului prevăzut la art. 16 din Legea nr. 449/2003, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 din Legea nr. 449/2003 se reduce la această durată.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.


Termen de livrare

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de la magazinul nostru se incadreaza intre 24 ore si 4 saptamani din momentul inregistrarii comenzii pe site. In pagina fiecarui produs este afisat un termen de livrare estimat - acesta nu are valoare contractuala si reprezinta strict o estimare bazata pe informatiile detinute de catre Vanzator la momentul afisarii. Pentru informatii mai exacte legate de termenele de livrare va rugam sa apelati la serviciul de suport pus la dispozitie de Vanzator.

Modalitati de plata

rospecial accepta urmatoarele modalitati de plata:

Ramburs - numerar la curier, la primirea coletului;

Online prin card bancar

- Cardurile acceptate sunt Visa si Mastercard;

- Nu se percepe comision la efectuarea platii; 

 

Politica retur

rospecial respecta reglementarile legislative aflate in viguare - OUG 34/2014:

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanta sau din contractul in afara spatiilor comerciale incheiat cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri in afara celor de returnare ale produselor. 

Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la:

- ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.

- în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs


Produsele defecte

Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului.

In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Vanzator.

Daca notificarea nu se face in termenul de 48 de ore, produsele se supun conditiilor generale de garantie.

 

 

Raspunderea pentru gazduire

 

Platforma/siteul www.rospecial.ro este gazduit de serverele unei terte societati comerciale. Rospecial nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori de natura tehnica aparute pe Site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale Site-ului, setari, sau actualizari. rospecial nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor tehnologii pentru utilizarea www.rospecial.ro 

 

Datele personale

 

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de rospecial numai in scopul declarat al acestui Site. Informatiile din Comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea de Comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice, pentru a va cere parerea cu privire la calitatea bunurilor si serviciilor oferite etc. rospecial se obliga sa nu faca publice si sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.